Умови повернення та обміну куплених в “Котярі” товарів
Інтернет-магазин “Котяра” працює виключно для того, щоб доставляти людям радість. Радість від приємних цін, від якісного товару, від доброго ставлення.
Тому “Котяра” завжди йде назустріч своїм покупцям в тому числі і в питанні повернення або обміну придбаного товару.
Єдине, що потрібно від вас – проявити терпіння і розумно обґрунтувати причину повернення або обміну купленого в київському магазині товару.
Зверніть увагу, що будь-які претензії до зовнішнього вигляду, асортименту, відповідності отриманого товару замовленому, його комплектності та кількості приймаються лише до отримання товару у відділенні транспортної компанії або при самовивозі. Отримавши товар, ви тим самим підтверджуєте, що не маєте претензій до інтернет-магазину за всіма зазначеними моментами.
Алгоритм повернення або обміну товару
- Уважно прочитайте всю інформацію на цій сторінці і переконайтеся, що ви маєте право на повернення або обмін товару.
- Зв’яжіться з менеджером магазину будь-яким зручним для вас способом (Контакти).
- Дійте відповідно до інструкцій, отриманих у менеджера магазину.
14 днів на повернення або обмін
Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» у покупця є 14 календарних днів на обмін або повернення товару, придбаного в інтернет-магазині “Котяра”.
Відлік 14 днів ведеться з дня отримання товарів в службі доставки або при самовивозі зі складу.
У разі наявності гарантії на товар про це буде прямо вказано в картці товару на сайті. Інакше: гарантія на товар дорівнює 14 дням.
Для здійснення повернення в 14-денний період, слід дотриматись таких умов:
- збережений товарний вигляд, його споживчі властивості
- немає слідів використання, носіння, прання і т.д.
- збережені всі аксесуари, комплектуючі та документація, що поставляються з товаром
- не порушена упаковка, пломби і ярлики
- обов’язкова наявність документа, що підтверджує придбання
Повернення товару, замовленого Укрпоштою або Новою поштою или Новой почтой
- обмін або повернення товару здійснюється за допомогою оформлення посилки в транспортній службі за даними відправника первісної посилки.
- оформлення зворотного посилки без післяплати
- покупець самостійно оплачує відправку товару, що повертається, вартість якої встановлює транспортна служба
Повернення товару, придбаного самовивозом
- обмін або повернення товару здійснюється безпосередньо в пункті самовивозу за попереднім погодженням із менеджером
Товари, що не підлягають поверненню або обміну відповідно до постанови Кабінету Міністрів України
Продовольчі товари, лікарські препарати та засоби, предмети сангігієни
Непродовольчі товари:
- фотоплівки, фотопластинки, фотографічний папір
- корсетні товари
- парфюмерно-косметичні вироби
- пір’яно-пухові вироби
- дитячі іграшки м’які
- дитячі іграшки гумові надувні
- зубні щітки
- мундштуки
- апарати для гоління
- помазки для гоління
- розчіски, гребенці та щітки масажні
- сурдини (для духових музичних інструментів)
- скрипічні підборіддя
- рукавички
- тканини
- тюлегардинні і мереживні полотна
- килимові вироби метражні
- білизна натільна
- білизна постільна
- панчішно-шкарпеткові вироби
- товари в аерозольній упаковці
- друковані видання
- лінійний та листковий металопрокат, трубна продукція, пиломатеріали, погонажні (плінтус, наличник), плитні матеріали (деревноволокнисті та деревностружкові плити, фанера) і скло, нарізані або розкроєні під розмір, визначений покупцем (замовником)
- аудіо-, відеокасети, диски для лазерних систем зчитування із записом
- вироби з натурального та штучного волосся (перуки)
- товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування тощо)
- інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки тощо)
- ювелірні вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння
Способи повернення коштів
- Термін повернення грошових коштів згідно із законодавством становить до 30 календарних днів.
- Якщо товар був придбаний за передоплатою, повернення здійснюється таким же способом на реквізити відправника грошових коштів після їх надання покупцем.
- Якщо оплата товару здійснювалася післяплатою (оплата товару при отриманні), повернення грошових коштів обговорюється безпосередньо з покупцем.